Twój koszyk jest pusty

Regulamin sklepu

Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pomocą formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia.

Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane i realizowane.

W razie wątpliwości przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest potwierdzane telefonicznie lub E-mail.

Zamówienia od Klientów którzy dokonywali już u nas zakupów będą potwierdzane wyłącznie poczta E-mail i realizowane odwrotnie.

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy.

Występujące przerwy w obsłudze sklepu, związane z okresem urlopowym nie ograniczają możliwości składania zamówień, jedynie wydłużają czas ich realizacji o czym klient jest informowany na stronie serwisu.

Firma EMBE zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.

W przypadku większych zamówień firma EMBE zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach jednak koszt przesyłki będzie policzony tylko raz.

Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

UWAGA: Prosimy koniecznie sprawdzać przy dostawach, zwłaszcza przesyłek o wyższej wartości i gabarytowych, czy zawartość nie została uszkodzona w transporcie. Nawet gdy na pierwszy rzut oka nie widać śladów uszkodzeń na opakowaniu prosimy o otwieranie i sprawdzanie przy kurierze zawartości. Wszystkie zlecane przez nas przesyłki są ubezpieczane ale zgłoszenie szkody pod odjeździe kuriera najczęściej rozpatrywane jest przez ubezpieczyciela negatywnie.
Kolejność zgłoszeń uszkodzonych przesyłek powinna być następująca:
1. Po stwierdzeniu uszkodzenia - spisanie przy dostawie protokołu szkody z kurierem. Dobrze jest też zrobić zdjęcia np. telefonem uszkodzonych artykułów oraz stwierdzonych uszkodzeń opakowania (pęknięcia, rozerwania, wgniecenia, brak palety przy zamówieniach paletowych).
2. Kontakt e-mail, telefoniczny z obsługą sklepu i przekazanie możliwie szczegółowo udokumentownego zgłoszenia.

Zamówiony sprzęt wysyłamy przesyłką kurierską w ciągu maksymalnie siedmiu dni roboczych od daty zamówienia, najczęściej na drugi dzień - dotyczy to artykułów obecnych na stanie w naszym magazynie. Pozostałe artykuły dostarczane są w terminach wskazanych w opisie produktu lub w innych terminach wyznaczanych przez producentów.
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

Razem z przesyłką dostarczane są: gwarancja (jeśli jest wymagana), dostępna dokumentacja oraz dokument zakupu - faktura VAT lub paragon.
Należność za zamówiony sprzęt może być pobierana przez kuriera - dostawa za pobraniem.
Istnieje możliwość przedpłaty (przelew, płatności kartą). Dla stałych klientów terminowo regulujących zobowiązania dostępna jest forma odroczonej zapłaty po dostawie.
Zamówienie jest realizowane po wpłynięciu kwoty na nasze konto:

EMBE
Drewnowskiego 10/16
05-131 Zegrze
BRE S.A.: 40 1140 2004 0000 3602 3441 5272

NIP: 958-031-11-34

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay.

Nasz sklep współpracuje z Leaselink, która oferuje leasing na zamówione towary.

Leasing dostępny dla firm składająch zamówienia miedzy 1000 a 30000 zł.  

Oferta sklepu internetowego ważna jest na terenie Polski.

Przy zakupach realizowanych poza granicę Polski, koszty dostawy będą naliczane indywidualnie i konsultowane z klientem.

Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar jest nieuszkodzony w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji i nie nosi śladów eksploatacji.

W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub zmiany cen niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.

Życzymy owocnej współpracy z nami.

 

 

 

Zadaj pytanie on-line

Wróć