Strona główna » Zasady wysyłki
Kontakt
  • EMBE / Medinox
    NIP: 9580311134

  • Telefon501642999
    227725223
  • Fax223507560
  • Gadu Gadu7424848
  • Godziny działania sklepuponiedziałek, wtorek, czwartek:
    9.30 - 16.30
    środa, piątek - praca zdalna pod
    tel. 735 099 913

Zasady wysyłki

Zamówienia wysyłamy korzystając z usług Firm Kurierskich.

Zakupy powyżej 1000 PLN są dostarczane na nasz koszt, wyjątkiem są przesyłki o większym gabarycie do których może być doliczana opłata przy danym produkcie. Poniżej 1000 PLN, koszt przesyłki doliczany jest do faktury.

Przy większej wadze może być doliczona opłata.

Przesyłka kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia do 30 kg w cenie 23 PLN (20 PLN przy przedpłacie).
Przy realizacji zamówienia o wyższej wadze niż 30 kg lub większych gabarytach (np. meble medyczne) opłata może być weryfikowana indywidualnie w zależności od wielkości zamówienia. Każda zmiana naliczania za dostawę będzie konsultowana z klientem przed realizacją zamówienia.

Dla artykułów o większych gabarytach lub wadze mogą być doliczane dodatkowe opłaty. Informacja o przewidywanej dopłacie powinna być widoczna w opcjach dostawy przy takich artykułach. W niektórych przypadkach dopłata może podlegać weryfikacji co będzie konsultowane z Klientem. Tego typu dopłaty dotycz to głównie mebli i innych przesyłek gabarytowych.

Dla produktów oznaczonych symbolem bezpłatnej dostawy opłaty za transport nie będą naliczane.

UWAGA: Prosimy koniecznie sprawdzać przy dostawach, zwłaszcza przesyłek o wyższej wartości i gabarytowych, czy zawartość nie została uszkodzona w transporcie. Nawet gdy na pierwszy rzut oka nie widać śladów uszkodzeń na opakowaniu prosimy o otwieranie i sprawdzanie przy kurierze zawartości. Wszystkie zlecane przez nas przesyłki są ubezpieczane ale zgłoszenie szkody pod odjeździe kuriera najczęściej rozpatrywane jest przez ubezpieczyciela negatywnie.
Kolejność zgłoszeń uszkodzonych przesyłek powinna być następująca:
1. Po stwierdzeniu uszkodzenia - spisanie przy dostawie protokołu szkody z kurierem. Dobrze jest też zrobić zdjęcia np. telefonem uszkodzonych artykułów oraz stwierdzonych uszkodzeń opakowania (pęknięcia, rozerwania, wgniecenia, brak palety przy zamówieniach paletowych).
2. Kontakt e-mail, telefoniczny z obsługą sklepu i przekazanie możliwie szczegółowo udokumentowanego zgłoszenia.

W sprawie ewentualnych reklamacji lub zwrotów proszę o kontakt telefoniczny lub e-mail na adres. który otrzymali Państwo przy potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. Można również skorzystać z formularza dostępnego w zakładce "Kontakt".


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl