Strona główna » Zasady wysyłki
Kontakt
Sklep Medinox oferuje głównie wyroby medyczne lub przeznaczone dla medycyny i do obsługi przez profesjonalny personel medyczny.
Wchodząc na tę stronę potwierdzasz, że jesteś osobą wykonującą zawód medyczny lub prowadzącą obrót wyrobami medycznymi.
Jeśli nie jesteś profesjonalistą związanym z medycyną, to przejdź do zakładki "Dla Pacjentów", gdzie znajdują się artykuły dla Pacjentek i Pacjentów.

 

Zasady wysyłki

Zamówienia wysyłamy korzystając z usług Firm Kurierskich.

Zakupy powyżej 1000 PLN są dostarczane na nasz koszt, wyjątkiem są przesyłki o większym gabarycie do których może być doliczana opłata przy danym produkcie. Poniżej 1000 PLN, koszt przesyłki doliczany jest do faktury.

Przy większej wadze może być doliczona opłata.

Przesyłka kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia do 30 kg w cenie 25 PLN (+5 PLN za pobranie).
Przy realizacji zamówienia o wyższej wadze niż 30 kg lub większych gabarytach (np. meble medyczne) opłata może być weryfikowana indywidualnie w zależności od wielkości zamówienia. Każda zmiana naliczania za dostawę będzie konsultowana z klientem przed realizacją zamówienia.

Dla artykułów o większych gabarytach lub wadze mogą być doliczane dodatkowe opłaty. Informacja o przewidywanej dopłacie powinna być widoczna w opcjach dostawy przy takich artykułach. W niektórych przypadkach dopłata może podlegać weryfikacji co będzie konsultowane z Klientem. Tego typu dopłaty dotycz to głównie mebli i innych przesyłek gabarytowych.

Dla produktów oznaczonych symbolem bezpłatnej dostawy opłaty za transport nie będą naliczane.

UWAGA: Prosimy koniecznie sprawdzać przy dostawach, zwłaszcza przesyłek o wyższej wartości i gabarytowych, czy zawartość nie została uszkodzona w transporcie. Nawet gdy na pierwszy rzut oka nie widać śladów uszkodzeń na opakowaniu prosimy o otwieranie i sprawdzanie przy kurierze zawartości. Wszystkie zlecane przez nas przesyłki są ubezpieczane ale zgłoszenie szkody pod odjeździe kuriera najczęściej rozpatrywane jest przez ubezpieczyciela negatywnie.
Kolejność zgłoszeń uszkodzonych przesyłek powinna być następująca:
1. Po stwierdzeniu uszkodzenia - spisanie przy dostawie protokołu szkody z kurierem. Dobrze jest też zrobić zdjęcia np. telefonem uszkodzonych artykułów oraz stwierdzonych uszkodzeń opakowania (pęknięcia, rozerwania, wgniecenia, brak palety przy zamówieniach paletowych).
2. Kontakt e-mail, telefoniczny z obsługą sklepu i przekazanie możliwie szczegółowo udokumentowanego zgłoszenia.

W sprawie ewentualnych reklamacji lub zwrotów proszę o kontakt telefoniczny lub e-mail na adres. który otrzymali Państwo przy potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. Można również skorzystać z formularza dostępnego w zakładce "Kontakt".


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu