Strona główna » Regulamin
Kontakt
Sklep Medinox oferuje głównie wyroby medyczne lub przeznaczone dla medycyny i do obsługi przez profesjonalny personel medyczny.
Wchodząc na tę stronę potwierdzasz, że jesteś osobą wykonującą zawód medyczny lub prowadzącą obrót wyrobami medycznymi.
Jeśli nie jesteś profesjonalistą związanym z medycyną, to przejdź do zakładki "Dla Pacjentów", gdzie znajdują się artykuły dla Pacjentek i Pacjentów.

 

Regulamin

Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pomocą formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia.

Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane i realizowane.

W razie wątpliwości przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest potwierdzane telefonicznie lub E-mail.

Zamówienia od Klientów, którzy dokonywali już u nas zakupów będą potwierdzane wyłącznie pocztą E-mail.

Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy.

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności jeśli była wybrana opcja przedpłaty kartą lub przelewem.

Występujące przerwy w obsłudze sklepu, związane z okresem urlopowym nie ograniczają możliwości składania zamówień, jedynie wydłużają czas ich realizacji o czym klient jest informowany na stronie serwisu.

Firma EMBE zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.

W przypadku większych zamówień firma EMBE zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach jednak koszt przesyłki będzie policzony tylko raz.

Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

UWAGA: Prosimy koniecznie sprawdzać przy dostawach, zwłaszcza przesyłek o wyższej wartości i gabarytowych, czy zawartość nie została uszkodzona w transporcie. Nawet gdy na pierwszy rzut oka nie widać śladów uszkodzeń na opakowaniu prosimy o otwieranie i sprawdzanie przy kurierze zawartości. Wszystkie zlecane przez nas przesyłki są ubezpieczane ale zgłoszenie szkody po odjeździe kuriera najczęściej rozpatrywane jest przez ubezpieczyciela negatywnie.
Kolejność zgłoszeń uszkodzonych przesyłek powinna być następująca:
1. Po stwierdzeniu uszkodzenia - spisanie przy dostawie protokołu szkody z kurierem. Dobrze jest też zrobić zdjęcia np. telefonem uszkodzonych artykułów oraz stwierdzonych uszkodzeń opakowania (pęknięcia, rozerwania, wgniecenia, brak palety przy zamówieniach paletowych).
2. Kontakt e-mail, telefoniczny z obsługą sklepu i przekazanie możliwie szczegółowo udokumentowanego zgłoszenia.

Zamówiony sprzęt wysyłamy przesyłką kurierską najczęściej na drugi dzień - dotyczy to artykułów obecnych na stanie w naszym magazynie. Pozostałe artykuły dostarczane są w terminach wskazanych w opisie produktu lub w innych terminach wyznaczanych przez producentów.
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

Razem z przesyłką dostarczane są: gwarancja (jeśli jest wymagana), dostępna dokumentacja oraz dokument zakupu - faktura VAT lub paragon.
Należność za zamówiony sprzęt może być pobierana przez kuriera - dostawa za pobraniem.
Istnieje możliwość przedpłaty (przelew, płatności kartą lub osobiście gotówką w naszym sklepie stacjonarnym).
Zamówienie jest realizowane po przyjęciu gotówki lub wpłynięciu kwoty na nasze konto:

EMBE / Medinox
BRE S.A.: 40 1140 2004 0000 3602 3441 5272

Dane firmy:
EMBE Marek Betka
Modlińska 48 B
05-110 Jabłonna
NIP: 9580311134
Regon: 193024611

Dla stałych klientów terminowo regulujących zobowiązania, dostępna jest forma odroczonej zapłaty po dostawie.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami będzie Blue Media S.A.

Nasz sklep współpracuje z Leaselink, która oferuje leasing na zamówione towary.

Leasing dostępny dla firm składających zamówienia miedzy 1000 a 30000 zł.  

Oferta sklepu internetowego ważna jest na terenie Polski.

Przy zakupach realizowanych poza granicę Polski, koszty dostawy będą naliczane indywidualnie i konsultowane z klientem.

Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar jest nieuszkodzony w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji i nie nosi śladów eksploatacji. Nie ma możliwości zwrotu artykułów sprowadzanych na zamówienie lub konfigurowanych pod zamówienie.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub zmiany cen niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.

W sprawie ewentualnych reklamacji lub zwrotów proszę o kontakt telefoniczny lub e-mail na adres. który otrzymali Państwo przy potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. Można również skorzystać z formularza dostępnego w zakładce "Kontakt".
 


Przejdź do strony głównej
Sklep internetowy shopGold
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ