Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są za pomocą formularza z koszykiem zakupów na stronie finalizacji zamówienia.
Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówień nie będą rozpatrywane i realizowane.
W razie wątpliwości przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest potwierdzane telefonicznie lub E-mail.
Zamówienia od Klientów, którzy dokonywali już u nas zakupów będą potwierdzane wyłącznie pocztą E-mail.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia pracy.
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności jeśli była wybrana opcja przedpłaty kartą lub przelewem.
Występujące przerwy w obsłudze sklepu, związane z okresem urlopowym nie ograniczają możliwości składania zamówień, jedynie wydłużają czas ich realizacji o czym klient jest informowany na stronie serwisu.
Firma EMBE zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.
W przypadku większych zamówień firma EMBE zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach jednak koszt przesyłki będzie policzony tylko raz.
Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.
UWAGA: Prosimy koniecznie sprawdzać przy dostawach, zwłaszcza przesyłek o wyższej wartości i gabarytowych, czy zawartość nie została uszkodzona w transporcie. Nawet gdy na pierwszy rzut oka nie widać śladów uszkodzeń na opakowaniu prosimy o otwieranie i sprawdzanie przy kurierze zawartości. Wszystkie zlecane przez nas przesyłki są ubezpieczane ale zgłoszenie szkody po odjeździe kuriera najczęściej rozpatrywane jest przez ubezpieczyciela negatywnie.
Kolejność zgłoszeń uszkodzonych przesyłek powinna być następująca:
1. Po stwierdzeniu uszkodzenia - spisanie przy dostawie protokołu szkody z kurierem. Dobrze jest też zrobić zdjęcia np. telefonem uszkodzonych artykułów oraz stwierdzonych uszkodzeń opakowania (pęknięcia, rozerwania, wgniecenia, brak palety przy zamówieniach paletowych).
2. Kontakt e-mail, telefoniczny z obsługą sklepu i przekazanie możliwie szczegółowo udokumentowanego zgłoszenia.
Zamówiony sprzęt wysyłamy przesyłką kurierską najczęściej na drugi dzień - dotyczy to artykułów obecnych na stanie w naszym magazynie. Pozostałe artykuły dostarczane są w terminach wskazanych w opisie produktu lub w innych terminach wyznaczanych przez producentów.
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
Razem z przesyłką dostarczane są: gwarancja (jeśli jest wymagana), dostępna dokumentacja oraz dokument zakupu - faktura VAT lub paragon.
Należność za zamówiony sprzęt może być pobierana przez kuriera - dostawa za pobraniem.
Istnieje możliwość przedpłaty (przelew, płatności kartą lub osobiście gotówką w naszym sklepie stacjonarnym).
Zamówienie jest realizowane po przyjęciu gotówki lub wpłynięciu kwoty na nasze konto:
EMBE / Medinox
BRE S.A.: 40 1140 2004 0000 3602 3441 5272
Dane firmy:
EMBE Marek Betka
Modlińska 48 B
05-110 Jabłonna
NIP: 9580311134
Regon: 193024611
Dla stałych klientów terminowo regulujących zobowiązania, dostępna jest forma odroczonej zapłaty po dostawie.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami będzie Blue Media S.A.
Nasz sklep współpracuje z Leaselink, która oferuje leasing na zamówione towary.
Leasing dostępny dla firm składających zamówienia miedzy 1000 a 30000 zł.
Oferta sklepu internetowego ważna jest na terenie Polski.
Przy zakupach realizowanych poza granicę Polski, koszty dostawy będą naliczane indywidualnie i konsultowane z klientem.
Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki pod warunkiem, że towar jest nieuszkodzony w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji i nie nosi śladów eksploatacji. Nie ma możliwości zwrotu artykułów sprowadzanych na zamówienie lub konfigurowanych pod zamówienie.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub zmiany cen niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem.
W sprawie ewentualnych reklamacji lub zwrotów proszę o kontakt telefoniczny lub e-mail na adres. który otrzymali Państwo przy potwierdzeniu przyjęcia zamówienia. Można również skorzystać z formularza dostępnego w zakładce "Kontakt".